Contact

Naam (*)

Email (*)

Telefoonnummer (*)

[honeypot 403480uklfj]

Bericht

captcha


Soundstar Drive In Show DJ's & More Keurmerk Trouwen

Video Impressie van een Bruiloft

De Bruiloft

Video Impressie van een Bruiloft

Drive in Show Best
Drive in Show Eindhoven

Ja ik wil….

Een spetterend feest zonder zorgen!

 

Van harte gefeliciteerd jullie gaan trouwen, de pret begint nu al…

Je bent je bruiloft aan het plannen en je leest en hoort af en toe de meest verschrikkelijke horror verhalen van anderen over hun bruiloft. De DJ was ziek / te laat, de apparatuur was stuk, de DJ was onervaren of de afspraken zijn niet nagekomen, om maar eens paar van de ergste te noemen. Dan begint dat onzekere knagende gevoel de kop op te steken, weet je wel zeker dat alles goed komt?

Dit wil je koste wat koste voorkomen.

Een bruiloft om nooit te vergeten, op de goede manier!

Ieder bruidspaar droomt van een fantastische bruiloft. Hoe jammer is het dan als je achteraf moet zeggen dat je bepaalde zaken liever anders gezien had. Dat is verschrikkelijk, je krijgt geen herkansing. Die ene dag komt nooit meer terug.

Stel je eens een zorgeloze romantische en sprookjes achtige dag  voor. Waarvan jullie samen van ieder moment met volle teugen kunnen genieten. Deze ene speciale dag van jullie leven afsluiten met een spetterend feest. De beste bruiloft DJ die iedereen op de dansvloer krijgt met de grootste hits en de juiste sfeer. Een mooie chique uitstraling die helemaal past bij het feest wat jullie voor ogen hebben. Geen losse kabels en stapels met lelijke kisten, maar een mooi en stijlvol afgewerkt DJ meubel. Alles helemaal afgestemd op jullie wensen.

Als je Soundstar Drive In Show boekt kan dat.

Volledig ont- zorgd, zodat jullie kunnen genieten.

We vinden het belangrijk om jullie te ont-zorgen. Wij kennen de meeste trouwlocaties en weten wat er wel of niet mogelijk is. Kennen we de locatie niet, dan gaan we er samen met jullie heen en bekijken we ter plekke wat de mogelijkheden zijn. Met een persoonlijk gesprek leren we elkaar kennen en wordt alles tot in de puntjes geregeld en vastgelegd in ons boekingen systeem. Zodat jullie je niet druk hoeven maken om details, maar zelf kunnen genieten.

 

Meerdere concepten en toch maatwerk.

Wij geloven in maatwerk toegespitst op het bruidspaar de hele bruiloft moet een compleet plaatje zijn en alles moet kloppen.

We hebben meerder DJ booth’s, in verschillende concepten uitgevoerd en zijn bezig om nog meer creatieve vernieuwende concepten te ontwikkelen.

Omdat we ook veel bedrijfsfeesten en evenementen verzorgen hebben we heel veel in huis qua verlichting. Samen met het bruidspaar stellen we het beste verlichtingsplan op wat bij de locatie, stijl van de bruiloft en budget past.

Hieronder een viertal voorbeelden van DJ Booth’s

Drive In Show Eindhoven

Standaard DJ Booth

Strakke standaard professionele DJ Booth in een licht gebogen vorm.

Gemaakt van Flightcase materiaal, de panelen zijn omlijst met flightcase strips.

Alle voorzieningen zitten ingebouwd.

IMG 2826 E1491218707440

Wood & Craft

Deze DJ Booth is gemaakt van echt sloophout met aan de voorkant een groot krijtbord waarop je zelf een boodschap kan schrijven.
Het geheel wordt afgemaakt door 2 Vintage staande lampen met Led peertjes erin, die in alle kleuren gezet kunnen worden.

Aanvullend kan je ervoor kiezen om een extra krijtbord op een schilders ezel ernaast te zetten om bijvoorbeeld verzoekjes op te schrijven.
De schilders ezel kan ook gebruikt worden om een groot beeldscherm op te plaatsen om jullie trouw foto’s van de dag al op te laten zien.

Vitage gecombineer met moderne techniek.

Bruiloft DJ - Soundstar Drive In Show - Love Lights - DJ Bruiloft

Love Lights

Een strakke witte hoogglans DJ Booth, speciaal voor verliefden gemaakt.

Een combinatie van strak design en een stukje terug in de tijd naar vintage, maar met een twist.

De lampen zijn LED RGB lampen en kunnen op elke kleur ingesteld worden via een afstand bediening.

Truss DJ Booth

Een combinatie van Truss en een strakke witte hoogglans achterwand.

Geïntegreerd met Led Strips die op alle kleuren kunnen worden ingesteld.

Helaas nog geen foto’s van beschikbaar.

We blijven ons vernieuwen en nieuwe concepten ontwikkelen. We hebben nog een aantal DJ booth’s op onze “To Do List” staan zoals de “90’s poster wall” DJ booth, de “Flower” DJ Booth en de “Sparkle” DJ Booth.

Eventuele Maatwerk DJ Booth’s aan de hand van jouw idee is ook mogelijk.

Een swingend feest!

Als een van de eerste Drive In Shows zijn we ongeveer 10 jaar geleden volledig overgegaan naar digitaal. Hierdoor kunnen we direct inspelen op het publiek omdat we liedjes binnen een paar seconden kunnen vinden en afspelen. In kunnen spelen op de gasten en zien en aanvoelen wat op dat moment past is een eerste vereiste voor een allround DJ. Zeker voor bruiloften omdat je hier bijna altijd te maken hebt met gasten van jong tot oud en het feest moet voor iedereen leuk zijn.

Muziek is onze passie en wij doen niets liever dan jullie bruiloft omtoveren tot een swingend feest. We luisteren en kijken naar onze gasten, draaien de grootste hits en regelen alles daaromheen.

Jullie gasten genieten en daarom jullie ook. Naderhand zullen jullie nog lang met familie en vrienden veel plezier beleven en nagenieten van de herinneringen aan jullie Bruiloft feest.

Slechts 5 DJ’s met het keurmerk trouwen van Zeeland tot Limburg

Om te bewijzen dat we niet alleen mooie praatjes verkopen maar ook waar maken wat we beloven hebben we ons laten keuren door de onafhankelijke stichting “Nederlandse Trouw Branche Organisatie”. De Nederlandse Trouw Branche Organisatie (NTBO) is hét informatiecentrum voor bruidsparen en leveranciers in de trouwbranche. Het doel van de NTBO is het bevorderen van de ontwikkeling, kwaliteit en professionaliteit van de aangesloten bedrijven in de trouwbranche. Zij willen ervoor zorgen dat kennis en informatie toegankelijk en beschikbaar is voor zowel ondernemers als bruidsparen.

In heel Nederland hebben 15 Dj’s en Drive In Show maar het keurmerk trouwen. Dat wil wat zeggen.

Het Keurmerk Trouwen staat voor professionele en betrouwbare bedrijven in de trouwbranche. Deze bedrijven hebben het Keurmerk Trouwen verdiend omdat ze met hoge cijfers de bedrijfsscreening hebben behaald, uitgevoerd door een extern jurist en een extern, onafhankelijk onderzoeksbureau. Daarnaast is de Dj door verschillende referenties positief beoordeeld en worden bruidsparen goed, professioneel en gastvrij behandeld.

Soundstar Drive In Show heeft achter de schermen alles ingeregeld om aan de ontzettend hoge eisen van de stichting te voldoen en daarom mogen we als 1 van de slechts 5 Dj’s in het zuiden van Nederland het keurmerk dragen.

Vraag nu een gratis en vrijblijvend intake gesprek aan

En krijgt tijdelijk gratis 100 glow in the dark armbandjes om jullie feest nog leuker te maken!

Laat je gegevens achter en wij nemen vandaag nog contact op met je.

Ik Heb Aan Iedereen Jullie Offerte Laten Zien, Die Is Zo Gaaf!

Daar Kunnen Heel Wat (Grote) Bedrijven Nog Wat Van Leren…..

Voor ons was het een geweldig feest, en volgens ons voor jullie ook!

Er moest gedanst worden en dat is ook gebeurd!

De foto’s zijn daar het bewijs van!

Het was een zeer divers gezelschap met verschillende muziekvoorkeuren, maar jullie hebben de goede mix toch gevonden. Chapeau.

We hebben ontzettend veel complimentjes mogen ontvangen voor dit feest

We hebben een super dag gehad en alleen maar positieve reacties over het feest!!

We Hebben Niets Anders Dan Leuke Reacties Gehad

De dansvloer heeft de hele avond volgestaan!

Je hebt er een onvergetelijke avond van gemaakt voor ons en onze gasten.

Facturen zijn nooit leuk om te krijgen, maar die van hem gaat in ons plakboek!

Erwin van stichting Achterstevoren:

Hoi we willen graag leuke berichten gaan plaatsen over de avond die een succes was (hoorden we).  Je was een top DJ kreeg ik door.

Welke informatie kan ik over jou in het bericht zetten? Website? Facebook?

Groet Erwin.

Super 5 sterren recensie Bedrijfsfeest

Voor een bedrijfsfeest hebben wij gebruik gemaakt van de Soundstar Drive In Show. Voorafgaand was het contact prettig. Robert heeft meegedacht en verschillende opties voor ons op een rij gezet. Dat gaf ons een goed beeld van de mogelijkheden.
Op de avond zelf heeft Robert fijne muziek gedraaid, waarop volop werd gedanst. Hij wist de sfeer goed aan te voelen en daarbij de juiste platen te draaien.

 

Stefan

Hee Robert,

Het was echt super goed gegaan gisteren! Bedankt voor de leuke avond!

Jeroen en Mieke Steenhuis

Bedankt voor het mede mogelijk maken van onze geweldige dag!

Monique en Liset

Voor ons was het een geweldig feest, en volgens ons voor jullie ook!

Bart en Ilona

In het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen heeft Soundstar Drive In Show het schoolfeest verzorgt voor een meisje met een ernstige ziekte. Zij heeft het vorige keer moeten missen en nu hebben we het nog eens dik overgedaan!

Scherylynn Anna Christiane Verstappen:

Geweldig wat je voor mijn zusje en haar klas hebt gedaan!

Dank je wel, je bent een echte aanrader!

Hi Robert,

Allereerst bedankt voor het draaien op onze bruiloft! We hebben een super dag gehad en alleen maar positieve reacties over het feest!!

Ik heb zojuist een korte recensie geschreven op je facebook pagina.

Nogmaals dank en als we weer een feestje hebben dan weten we je te vinden.

Gr., Paul en Sabrina

Paul & Sabrina

Wij willen jullie nog een keer bedanken voor jullie bijdrage tijdens onze bruiloft in “Landgoed de Biestheuvel”. Het was een spetterend optreden en de belichting tijdens de openingsdans verliep als heuse dansshow. Tevens vonden wij de wisselwerking met onze vriend en zanger Ramon geweldig en samen met hem hebben jullie ervoor gezorgd dat het een onvergetelijke avond is geweest. Bedankt en wellicht tot ziens!

Joris & Sinta

Wij willen jullie bij deze nog bedanken voor de geweldige avond die wij gehad hebben afgelopen zaterdag. We vonden het helemaal geweldig mede dankzij de goede muziek. Er zijn daarom ook geen negatieve reacties geweest van mensen maar juist net andersom, iedereen vond het een geweldig feest en iedereen zei dat ze de Dj’s helemaal geweldig vonden. Dus mijn complimenten voor jullie twee.

Jefta en Miriam

Met jou muziek heb je bijgedragen ons feest in de “Hof van Brabant” tot een leuk, gezellig en swingend feest te maken. Complimenten voor je muziek keuze en het aanpassen van de muziek aan het feest en zijn bezoekers!

Désirée en Titus Skrabanja

Bedankt voor de prettige samenwerking,goede muziek en zeker niet te vergeten de geweldige sfeer. Ik denk dat we kunnen zeggen dat we er samen een onvergetelijk jaar van hebben gemaakt bij de Heiknuuters in Dorplein. Nogmaals onze dank hiervoor.

Vorst KS de Heiknuuters

Bedankt voor jouw muziakale bijdrage aan ons geweldige feest! Wij hebben de ideale avond gehad. De reactie van onze gasten over jou waren lovend! Daarom nogmaals bedankt.

Rob en Wendy

Helaas heb ik je niet meer kunnen spreken, maar ik wil je bij deze bedanken voor wederom een aantal carnavalsdagen in de feesttent in Budel Dorplein. Ik heb alleen maar positieve reacties mogen ontvangen over hoe het qua DJ bij ons in de feestent was.

Vorst KS de Heiknuuters

Zeer bedankt voor de super feest avond op onze bruiloft. De muziek maakte het feest helemaal af, we hebben heerlijk genoten en gedanst. Bedankt voor de goede service en zorgen.

Danny en Kim Grein

Wat hebben we er samen een geweldig “fout” disco feestje van gemaakt! We hebben ontzettend veel complimentjes mogen ontvangen voor dit feest, dat mede dankzij jullie, een spetterende en superswingende Party is geworden. De dansvloer was vanaf het begin vol en de sfeer zat er meteen in… en zo de hele avond tot in de kleine uurtjes. Super…bedankt voor jullie bijdrage en ook voor het regelen van een aantal bijkomende zaken. Dankzij jullie kunnen we terugkijken op een onvergetelijk feest op Ploegie Wonderland

Jorg en Elles

Bedankt voor de gezellige en goede sfeer die jij met je muziek hebt gecreëerd. We hebben enorm genoten en veel goede reacties gehad. Nogmaals bedankt.

Peter en Maria Leenders

Keibedankt voor de muziek en de goeie sfeer. Dankzij jullie hebben wij een supercarnaval gehad! Hopelijk tot volgend jaar! Alaaf.

Prins Fred I & Prinses Diana

Het Bruidspaar Vanuit de honeymoon: Hartelijk dank voor het geweldige feest. Iedereen heeft zich prima vermaakt. We hebben enorm genoten en het was echt het feest zoals wij dit gepland hadden. THANX!

Jeannine en Rob

De 70 party voor onze buurtvereniging was een geslaagd feest, mede door jou goede verzorging. Door de mooie lichtshow en toepasselijke muziek was het een echte 70 party. Bedankt!

Peter Organisator 70's Party Buurtfeest in weert

We hebben echt genoten van je muziek vrijdag. Het was een superfeest dankzij jullie! Hartstikke bedankt, en ik ga jullie zeker aanraden bij andere mensen.

Caroline & Samer

Wij willen je nog bedanken voor jou inzet, het was een geweldige avond. We zijn nog helemaal in de wolken en we krijgen alleen maar positieve reacties.

Jan en Monique

Veel Gestelde Vragen en Antwoorden

We vinden het belangrijk om een goed intake gesprek te houden, vanuit het gesprek is duidelijk wat jullie wel of juist niet willen.

Na het intake gesprek worden alle benodigde gegevens in ons boekingen systeem vastgelegd. We brengen een offerte uit, in de offerte zijn alle gemaakte afspraken vastgelegd. De offerte wordt per mail naar jullie gestuurd. Als er nog vragen zijn of aanpassingen nodig zijn, hebben we daarover contact. Als jullie akkoord zijn met de offerte beantwoorden jullie de mail met daarin jullie akkoord. De offerte wordt dan omgezet in een boeking. Per mail krijgen jullie de bevestiging van de definitieve boeking.

In de afgelopen jaren hebben we ervaren dat een kennismakingsgesprek het beste en het prettigste werkt voor het bruidspaar en voor ons.

Wij krijgen dan een indruk van jullie en nog belangrijker jullie krijgen een indruk van ons. Tijdens het gesprek nemen we jullie bruiloft van A tot Z door om de sfeer te proeven die jullie willen. We bespreken diverse onderwerpen zoals de planning, jullie specifieke wensen, de sfeer en uitstraling en natuurlijk de muziek keuzes. Dat zijn voor ons belangrijke gegevens om aan jullie wensen te kunnen voldoen.

Normaal komen we hiervoor naar jullie toe, als de afstanden heel erg groot zijn kunnen we ook op centraler gelegen locatie afspreken. De afspraken kunnen zowel overdag als in de avond uren gepland worden.

Na het intake gesprek brengen we een offerte uit

Na het intake gesprek brengen wij een offerte uit waarin alle afspraken die we hebben gemaakt zijn vastgelegd. In de offerte wordt een prijs opgave gedaan. Het is een all-in prijs, we vinden het namelijk belangrijk dat er geen verassingen achteraf zijn voor de klant. De totaal prijs inc BTW zal na de boeking gefactureerd worden, jullie krijgen hiervoor een aparte (heel speciale) factuur.

In de offerte staan ook de algemene voorwaarden van Soundstar Drive In Show, neem deze a.u.b. door.

Als jullie akkoord gaan met de offerte, wordt de offerte omgezet in een boeking, jullie ontvangen hiervan een mail.

Bij het uitbrengen van een offerte wordt altijd gecontroleerd of de datum beschikbaar is. We plaatsen een optie voor jullie op deze datum die net zolang geldig is als de offerte. Mocht er een ander bruidspaar dezelfde datum willen boeken, zullen we eerst met jullie contact opnemen voordat we verdere afspraken met het andere bruidspaar maken.

Alhoewel wij het nog niet mee hebben gemaakt de afgelopen 25 jaar kan het voorkomen dat de geboekte DJ verhinderd is door onvoorziene omstandigheden zoals bijvoorbeeld ziekte.

Soundstar Drive In Show heeft meerdere DJ’s ter beschikking en kan in geval van nood een vervangende Dj inzetten. Als dat niet mogelijk is heeft Soundstar Drive In Show een heel groot netwerk in de Dj en Drive In Show wereld en zullen we er alles aan doen om een vervangende Dj te regelen die voldoet aan de normen van Soundstar Drive In Show.

Een dubbele garantie dus.

Er mag contant afgerekend worden op de avond van het feest zelf. Wil je niet graag rondlopen op je bruiloft met contant geld dan mag het bedrag ook overgemaakt worden. Uit oogpunt van veiligheid vragen we om factuur bedragen boven de € 1000,– altijd over te maken.

Gemaakte afspraken worden niet alleen vastgelegd in ons boekingen systeem, maar ook in de offerte. Als je akkoord gaat met de offerte, geef je ook aan dat de gemaakte afspraken juist zijn. Afspraken kunnen altijd gewijzigd worden, de nieuwe afspraken worden vastgelegd in ons boekingen systeem en je krijgt dan een mail van ons met daarin de nieuwe afspraken. Een afschrift van de gemaakte afspraken worden ook naar de DJ gestuurd. Ongeveer 1 a 2 weken voor de bruiloft nemen we contact met jullie op om nogmaals alle afspraken na te lopen en de laatste puntjes op de i te zetten.

Soundstar Drive In show, doet er alles aan om te voorkomen dat er defecten optreden.

Niet alleen kopen we alleen professionele merken, maar we onderhouden de apparatuur ook op regelmatige basis om te voorkomen dat er apparatuur stuk gaat. Omdat we ook grote feesten en evenementen verzorgen hebben we apparatuur in veelvoud, zo kunnen we garanderen dat er altijd goed werkende apparatuur aanwezig is. We hanteren een nauwkeurig aankoop beleid en houden bij wanneer apparatuur aan vervanging toe is.

Mocht er plekke toch een probleem ontstaan dan is het personeel van Soundstar Drive In volledig op de hoogte van de werking van alle apparatuur en kunnen de problemen vrijwel direct verhelpen.

Vraag nu een gratis en vrijblijvend intake gesprek aan

En krijgt tijdelijk gratis 100 glow in the dark armbandjes om jullie feest nog leuker te maken!

Laat je gegevens achter en wij nemen vandaag nog contact op met je.

Organisatie van je bruiloft

Je huwelijksdag, de belangrijkste dag van je leven, vergt vooraf veel organisatie en planning. Een onvergetelijke trouwdag zal pas geslaagd zijn als aan alles is gedacht.

Soundstar Drive In Show helpt jullie hier een handje mee! Klik op de knop hieronder voor een complete planning en checklist voor je bruiloft.

Wij staan jullie natuurlijk ook bij voor verdere informatie en vragen op ons domein, namelijk de muziekinstallatie, de verlichting, de DJ en eventuele andere zaken waarmee we je van dienst kunnen zijn.

Prijzen zijn altijd inclusief:
Gemiddeld besteden bruidsparen bij Soundstar Drive In Show tussen de €600,-- en €900,-- inc BTW
  • Geluid Installatie
  • DJ voor 5 uur, langer is mogelijk tegen een uurtarief
  • 2 uur voorbereiding op jullie feest
  • BTW en verzekeringen
  • Opbouwen en Afbreken
  • Afstemming met de locatie van het feest
  • Uitstekende service en bereikbaarheid
  • Garantie voor DJ, de show gaat altijd door
Call Now Button